V súčasnej dobe prebiehajú práce na oprave budovy a koľajiska depa „električiek“.       Aj touto formou Vás žiadame, aby ste NEVSTUPOVALI do koľajiska depa „električiek“ a tiež aby ste NEVSTUPOVALI do budovy depa !!!      Ďakujeme za rešpektovanie zákazov a pochopenie. 

Cestné

Robur LO 3000

Robur LO 3000 sa vyrábal v bývalej NDR, v podniku WEB Robur Werke Zittau od 1974 a do roku 1982 sa okrem benzínu začali dodávať aj so vznetovým motorom. Nosnosť vozidla bola 3 000 kg čím ho predurčovala na rozvoz chleba a pečiva. Československá pošta ho využívala rozvoz pošty a balíkov a podniky ho využívali na účely vnútropodnikovej dopr...

Autobusový príves Karosa B 40

Príves slúžil na zvýšenie prepravnej kapacity autobusových liniek, hlavne v časoch prepravných špičiek. Pôvodne boli pripojované k autobusom Škoda RO 706, neskôr ich ťahali aj inovované autobusy Škoda RTO 706. Vyrábané v 40 - 50 rokoch minulého storočia Hmotnosť prázdneho prívesu: 2 950 kg Obsaditeľnosť celkom: 40 osôb Na sede...

Autobus Karosa LC 937.1040

  Autobus je známy aj pod označením GT 11 (grand turismo 11m). Prvým majiteľom bola 2 dni istá firma z Bratislavy a potom od 17.3.1995 Slovenská autobusová doprava Trenčín, ktorá vlastnila celkovo 2ks týchto autobusov.Jeden je už zošrotovaný. V SAD Trenčín mal pôvodne ŠPZ: TNA-30-97, neskôr EČ: TN 756AM a toto EČ má dodnes. ...

Autobus Karosa B 732.1654

  Prvým majiteľom bol DPMŽ pod interným číslom 101. Od nova jazdil pod ŠPZ: ZAB 70-01, neskôr bola ŠPZ zmenená na EČ: ZA 710AM. Rok výroby: 1992. Motor LIAZ ML 636 s výkonom 152 kW pri 2 000 ot/min. Prevedenie – mestský autobus, hmotnosť prázdneho autobusu 9 500 kg, plne obsadeného 16 000 kg, prevodovka Praga 5 stupňová. ...

X