Pravidelná víkendová prevádzka na Trenčianskej elektrickej železnici – „električky“ v roku 2024 je UKONČENÁ a rovnako tak aj možnosť  návštevy expozície depa „električiek“.   V súčasnej dobe prebiehajú práce na oprave budovy a koľajiska depa „električiek“.       Aj touto formou Vás žiadame, aby ste NEVSTUPOVALI do koľajiska depa „električiek“ a tiež aby ste NEVSTUPOVALI do budovy depa !!!      Ďakujeme za rešpektovanie zákazov a pochopenie. 

Robur LO 3000


Robur LO 3000

Robur LO 3000 sa vyrábal v bývalej NDR, v podniku WEB Robur Werke Zittau od 1974 a do roku 1982 sa okrem benzínu začali dodávať aj so vznetovým motorom. Nosnosť vozidla bola 3 000 kg čím ho predurčovala na rozvoz chleba a pečiva. Československá pošta ho využívala rozvoz pošty a balíkov a podniky ho využívali na účely vnútropodnikovej dopravy.

Vozidlo v našej zbierke má od výroby zabudované špeciálne zariadenie na vyhľadávanie porúch vysokého a nízkeho napätia káblov. Zariadenie je kompletné a funkčné s kompletnou dokumentáciou. Zariadenie je schopné vygenerovať napätie o hodnote až 110 000 V (110 kV).

Výrobcom zariadenia bola firma RFT v bývalej NDR.

Rok výroby: 1980

Motor: benzínový, 3 345 cm3, vzduchom chladený

Spotreba paliva: 19,1 litra na 100 km pri rýchlosti 57 km / hod.

Maximálna rýchlosť: 84 km ú hod.

Zvláštna výbava: meranie elektrických porúch

X