PRAVIDELNÁ LETNÁ VÍKENDOVÁ PREVÁDZKA 2024 ZAČÍNA DŇOM 1.5.2024 A KONČÍ 1.9.2024. SPOJE NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE V SEKCII „CESTOVNÝ PORIADOK A TARIFA“ A TIEŽ V CESTOVNOM PORIADKU  ŽSR A VO VŠETKÝCH VYHĽADÁVAČOCH SPOJENIA TAK, AKO PRI BEŽNOM VYHĽADÁVANÍ VLAKOV A AUTOBUSOV. 

Vozidlá TREŽ

Motorová lokomotíva BNE 50 „Gébuska“

Motorová lokomotíva BNE 50 známa aj pod prezývkou "Gébuska" bola jedným z najrozšírenejších typov úzkorozchodných priemyselných lokomotív v bývalom Československu. V rokoch 1950 - 1954 ich v počte 3 000 ks vyrábal podnik Stavovsko Radotín. Dodaná bola bola v roku 1953 pre niektorý z podnikov stavebného priemyslu a z počiatku jazdila na kr...

Elektrický vozeň M 24.004

Motorový vozeň M 24.004 bol vyrobený v roku 1911 vo firme Ganz v Budapešti ako nákladný elektrický vozeň s označením G 50. Elektrickú výzbroj a celú dodávku zabezpečila pobočka Egyesült villamossági és Gépgyár r.t. Išlo o zatvorený nákladný vozeň bez plošín doplnený elektrickou výzbrojou vyrobenéný podľa konštrukcie bežného zatvoreného ná...

Motocykel Jawa 350 so Sajdkou

Motocykel so sajdkou Rok výroby: 1964 Objem motora: 344 cm3 Chladenie: vzduchom Výkon motora: 13,5 kW Hmotnosť celková: 160 kg Max. povolená rýchlosť: 120 km/h Prevodovka: 4-stupňová Výrobca: Jawa, Tynec nad Sázavou Vystavovaný motocykel je v súkromnej zbierke.

Automobil Škoda 1202

Rok výroby: 1971 Objem motora: 1 221 cm3 Výkon motora: 34 kW Hmotnosť celková: 1750 kg Max. povolená rýchlosť: 100 km/h Vozidlo je v nálezovom stave a pripravuje sa jeho oprava. Vystavované vozidlo je v súkromnej zbierke Foto: ilustračné; Wikipédia.sk

Robur LO 3000

Robur LO 3000 sa vyrábal v bývalej NDR, v podniku WEB Robur Werke Zittau od 1974 a do roku 1982 sa okrem benzínu začali dodávať aj so vznetovým motorom. Nosnosť vozidla bola 3 000 kg čím ho predurčovala na rozvoz chleba a pečiva. Československá pošta ho využívala rozvoz pošty a balíkov a podniky ho využívali na účely vnútropodnikovej dopr...

Lokomotíva DH 100

Vyrobená ZTS Martin, závod 11 Hliník nad Hronom. Rok výroby 1989, výrobné číslo 2, hmotnosť lokomotívy 14t, max. ťažná sila 38 kN, maximálna rýchlosť 18 km/h, výkon motora 74 kW. Vozidlo bolo darované Holdingom ZVS v Dubnici nad Váhom a súčasným vlastníkom lokomotívy je TREŽ, n.o. Súčasne s lokomotívou DH 100 nám bol darovaný aj plo...

Elektrický vozeň 411.902-0 „Delimonka“

Vozidlo vyrobila Tatra vagónka Studénka v roku 1951. Pôvodne dodaný ako EMU 46.0002, po rekonštrukcii v RD Vrútky v r. 1988 prečíslované na EMU.1002. Neskôr prečíslované na 411 901-2. Majiteľ vozidla je obec Trenčianska Teplá, nájomca TREŽ, n.o. Celková obsaditeľnosť: 104 osôb Na sedenie: 33 osôb Na státie: 71 osôb Usporiadanie...

X